Klantenservice in Dynamics CRM

In de nieuwste versies van Microsoft Dynamics CRM is naast productiviteit, intelligentie en mobiliteit ‘unified services’ een van de belangrijkste thema’s.

Organisaties worden met Microsoft Dynamics CRM 2016 ondersteund in hun ambitie om een klantenservice op hoog niveau aan te bieden. Uitgaande van het ethos ‘elke interactie telt’ heeft Microsoft het makkelijker voor supportteams gemaakt om samen te werken, elkaar te helpen en kennis te delen.

Via een naadloze integratie met samenwerkingstoepassingen zoals Yammer en Skype for Business kunnen serviceteams vragen en antwoorden real-time behandelen via IM (zonder Dynamics CRM te verlaten) om het resultaat aan de klant door te geven via video, telefoon, chat, e-mail of welk kanaal de klant ook kiest.

SLA’s kunnen door het gebruik van meldingen en waarschuwingen in acht worden genomen. Dit is heel belangrijk in de huidige competitieve markt waar uw service uw bedrijf werkelijk kan onderscheiden van anderen. Sterker nog, in 2020 zal de klantervaring de prijs en het product als de belangrijkste onderscheidende factoren van het merk hebben ingehaald.

Verhoog de productiviteit van de klantenservice met intuïtieve functionaliteiten

Verbeterde functionaliteiten in de interactieve service hub verhogen de productiviteit verder en verminderen de noodzaak om het wiel opnieuw uit te vinden ten aanzien van antwoorden voor de klantenservice en het delen van content in de Knowledge Base.

Klantcontactteams hebben ook toegang tot een interactief dashboard om belangrijke statistieken te bekijken en gemakkelijker en met minder klikken te navigeren met betrekking tot hun oplossing.

Dus, het in het centrum plaatsen van uw klant, in ALLE belangrijke functies van de customer journey – langs verkoop, marketing en klantenservice – is eenvoudig en intuïtief geworden.

Als u meer wilt weten en geïnteresseerd bent in een demonstratie van de geïntegreerde servicefunctionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.