Direct toegang krijgen tot de informatie die je als CRM gebruiker nodig hebt vanuit Microsoft Dynamics 365 Engagement is voor sommige gebruikers een uitdaging. Door de vele mogelijkheden van de verschillende apps worstelen gebruikers met de complexiteit ervan waardoor mogelijkheden vaak onbenut blijven. Directe beschikbaarheid van relevante informatie bespaart gebruikers tijd en verhoogt de gebruikersadoptie en de efficientie binnen de organisatie.

Prodware Accelerator

Prodware heeft voor Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement diverse accelerators ontwikkeld om het gebruikersgemak en daardoor de adoptie van CRM te verhogen.

Landing page

Een van de versnellers is de Landing Page accelerator voor Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement. Deze accelerator helpt medewerkers of afdelingen om een persoonlijke landingspagina in te richten die ook gelijk als standaard ingesteld kan worden. De functionaliteit biedt een “intranet” ervaring binnen CRM om op basis van tegels met informatie te navigeren naar de juiste onderwerpen. De landingspage is toegankelijk via het CRM-dashboard en geeft snel en makkelijk toegang tot de juiste informatie over forecast, prospects, klanten, omzet, taken enz. De tegels kunnen voorzien worden van afbeeldingen, url links en omschrijvingen. De pagina’s zijn aan te passen op persoonlijk of afdelingsniveau en op een later moment weer aan te passen aan nieuwe behoeften.

Invoering

De Landing Page accelerator is op elke bestaande of nieuwe Customer Engagement omgeving toe te passen en de invoeringstijd is zeer kort. Uw organisatie kan dus snel profijt hebben van de functionaliteit om informatie op een gebruiksvriendelijke wijze zichtbaar te maken en gebruikers te informeren. De accelerator is toepasbaar op alle onderdelen van Customer Engagement zoals Sales, Marketing, Field Service en Project Service en biedt ook de mogelijkheid om andere informatie toe te voegen als link.

Wilt u meer weten neem dan contact op met Prodware.