Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Het klinkt vanzelfsprekend, voor zakelijke dienstverleners en kennisgerichte organisaties is een relevante en consistente klantervaring een absoluut noodzaak. Dit is echter gemakkelijker gezegd dan gedaan. Terwijl bedrijven hun best doen om zo efficiënt mogelijk resources en overhead te managen, blijft het zoeken naar een goede balans tussen klanttevredenheid en commerciële rentabiliteit.

Effectief projectmanagement moet transparant en controleerbaar zijn. Alle interacties moeten worden opgeslagen; van tendermanagement tot en met de oplevering van het project en het doorlopende accountmanagement. In deze keten van gebeurtenissen zijn veel details, communicatiemomenten en samenwerkingen te vinden die ervoor zorgen dat de klant de dienstverlening die aan hem werd verkocht ontvangt en daardoor vaker zal kopen.

Kennisdeling – de sleutel tot een consistente klantervaring

Vooral als bedrijven groeien, wordt geneigd informatie persoonlijk te houden; of het nu geschreven is in een notitieblok, opgeslagen is op uw apparaat of alleen maar bestaat in uw hoofd.

Als dit binnen en tussen teams gebeurt, kunt u zich een voorstelling maken van de omvang van de mogelijke fouten tijdens een project bij uw klant en de verspilling van tijd en geld als gevolg van inefficiënte praktijken.

Zakelijke dienstverleners dienen hun personeel aan te moedigen om beter en gemakkelijker samen te werken door hun processen te herzien en gebruik te maken van slimme technologieën.

Whitepaper Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation (PSA) is een totaaloplossing voor het verkopen, plannen (resources), tijdig opleveren en factureren van projecten. Projectorganisaties zijn met Dynamics 365 for PSA in staat om alle aspecten van hun bedrijf te verbeteren en mensen, processen en technologie samen te brengen.

Dynamics 365 for PSA helpt salesmanagers om samen met projectmanagers werk in te schatten en te definiëren door middel van standaard project templates. Doordat u kosten, benodigde inspanning en verkoopwaarden van werk kunt visualiseren, realiseert u een geloofwaardige inschatting en planning.

Door planning te integreren met resourcing, zorgt u ervoor dat consultants op basis van hun vaardigheden, beschikbaarheid en interesse maximaal worden ingezet. Dynamics 365 for PSA biedt uw medewerkers de tools om relevante projecten te identificeren en hun baantevredenheid te verhogen.

Voor het tijdig en soepel invoeren van informatie is het mogelijk om processtromen te configureren en deze toe te wijzen aan klanten. Goedkeuring en bijwerking van de projectstatus verloopt naar wens via web, mobiele apps en Office 365. Door taken en deliverables in agenda’s te integreren, vereenvoudigt u het beheer van geschatte en gefactureerde projecttijd. Dit maakt tijd- en onkostenmanagement sneller en makkelijker.

Vanaf elk apparaat, elk kanaal en iedere toepassing zijn alle gegevens real-time toegankelijk en verbonden met elkaar. Door het combineren en met elkaar verbinden van uw grootste troef – uw mensen – kunt u uitstekende klantervaringen leveren gedurende de gehele verkoopcyclus, herhalingsaankopen veilig stellen en effectief concurreren.

Neem vandaag nog contact op met Prodware om te horen hoe Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation u kan ondersteunen.